2014. december 19., péntek

Horgolt-varrt tolltartó

Az alábbi tolltartó egy nagyon kedves csoporttársamnak készült, aki rengetegek segített az elmúlt évek alatt. Mivel a baba születése miatt egy másik évfolyamon fogom folytatni a tanulmányaimat, szerettem volna megköszönni a kedvességét. Mivel tudom, hogy szereti a színes tollakat, úgy gondoltam, készítek egy tolltartót és megtöltöm minden földi jóval:)

Hogy a ceruzák, tollak ne csússzanak/kandikáljanak ki a horgolt szemek közül, filcből készítettem egy nagyon egyszerű alapt, amelyhez zipzárat is varrtam.




Ezután a két oldalát pelenkavarrással összeöltöttem.


Ezt követte a horgolt külső elkészítése, a megvarrt filc betéthet igazítva annyi láncszemet kell felvenni, amely két oldalt 1-1 centivel hosszabb a filcnél. Gyönyörű színváltós fonalat használtam, természetesen figyelembe véve, hogy Kriszti kedvenc színe a rózsaszín.
Mikor kész a külső takaró, belebújtatjuk a bélést és  két oldalán szépen összehorgoljuk.




Ezután a zipzár mentén varrásal rögzítjük a horgolt külső részt.



El is készült! Még hajnalban horgoltam rá egy kis masnit, amelyet ferdén felvarrtam az oldalára, de sajnos arról már nem készítettem képet. Virággal, gombokkal, lényegében bármivel díszítheted.


Ne felejtsd el megtölteni sok szeretettel és gyönyörű tollakkal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése